Για νέα σχετικά με
τεχνολογια και Gadgets
μπείτε εδώ

Δευτέρα 14 Ιανουαρίου 2008

Άχρηστες πληροφορίες

Σας το έχουν πει ποτέ πως η βλακεία είναι ανίκητη; Αν όχι σας το λέω εγώ!!! Σήμερα η χαζή ξανθιά οδηγός που μου έιχε κλήσει την έξοδο από την πιλωτή με το Citroen C2 (ήμαρτον!!!),
μου ζητούσε τα ρέστα γιατί (αν είναι δυνατόν!!) της ζήτησα να το πάρει για να βγω πριν προλάβει να αγοράσει τα τσιγάρα της από την χοντρική της ΣΕΚΑΠ που είναι ακριβώς κάτω από το σπίτι μου!!! Μετά λένε φταίει ο φονιάς!! Πρωί πρωί να θέλω να πάω σε δουλειά και να έχω και τη βλαμμένη να μου λέει "Σιγά πως κάνεις έτσι; Σε 2-3 λεπτά θα έχω τελειώσει, δε μπορείς να περιμένεις;"

Εεε όχι μωρή... ούτε για να μου κάτσεις δε θα περίμενα 2-3 λεπτά τόσο ηλίθια που είσαι!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:


Οι κυριότερες ειδήσεις

Google Maps

Μεταφράστε διάφορες γλώσσες

GOOGLE POWERED MULTIMEDIA SEARCH


SEARCH